آموزش مدیریت سایت های فروشگاهی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تکنولوژی هر ثانیه نقش و جایگاه مهم‌تری در زندگی انسان امروزی پیدا می‌کند و در هر حوزه‌ای که فکرش را بکنید ورود می‌کند تا شکل و شمایل آن را به کلی دگرگون کند. این اتفاق برای خرید لوازم نیز افتاده است چرا که این پیشرفت‌های روز افزون باعث شکل گیری تجارت الکترونیک یا همان ای کامرس شد. فروشگاه‌های اینترنتی نیز از شاخه‌های اصلی این حوزه به حساب می‌آیند که تحولی عظیم در دنیای کسب و کار به وجود آوردند. انسان امروزی، انسانی کم طاقت، تنبل و اکثر اوقات بدون وقت است. در واقع دنیای مدرن آنقدر انسان را درگیر مشغله‌های گوناگون کرده که دیگر وقت چندانی برای گشت و گذار در فروشگاه‌ها و انتخاب کالاهای مورد نیاز خود را ندارد. این خود دلیل دیگری برای به وجود آمدن فروشگاه‌های اینترنتی است. وب سایت‌هایی که برای راحتی انسان مدرن و سرعت بخشیدن به کارهای او ایجاد شده‌اند.

1 . شفاف سازی قیمت محصولات

برای جلوگیری از بروز دلخوری مشتری باید تمام موارد سایت از جمله قیمت ها، هزینه ارسال سفارش، هزینه تعمیرات و ... به طور شفاف با مشتری در میان گذاشته شود.

در برخی موارد مانند ووکامرس می‌توانید تمام گزینه‌های مربوط به محصولات، دانلودها، سفارش‌ها و… را کاملاً بررسی کنید و با نقش همکار تا قبل از پایان توسعه برخی قسمت‌ها را نظاره کنید.

مشتریان بدون دانش قبلی احتمالاً فرض می‌کنند که مواردی مانند تعمیر و نگهداری نیز در قرارداد راه‌اندازی پروژه وجود دارد. اگر بخواهید از سوءتفاهم جلوگیری کنید، باید از ابتدا برای آن‌ها همه‌چیز را روشن کنید.

2 . ساده سازی مراحل ثبت سفارش

هر به‌روزرسانی از ووکامرس با هدف ساده‌سازی مراحل و سهولت کاربران و مدیریت فروشگاه آنلاین منتشر می‌شود، اما حقیقت این است که تجارت الکترونیک دشوار است. حتی اگر تکنیک‌های راه‌اندازی فروشگاه را نادیده بگیریم، بازهم بسیاری از جنبه‌های عملی وجود دارند که پیچیدگی خاص خود را دارند مانند پرداخت‌ها، مالیات، حمل‌ونقل و… که ممکن است سخت‌ترین مرحله مدیریت فروشگاه آنلاین باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی-سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : دو شنبه 14 آذر 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی